Google Merchant Center
כלי זה של גוגל מאפשר להציג מוצרים במרכז לקמעונאים שלהם, דרכו ניתן למשוך מוצרים לקידום הממומן (AdWords).
הנתונים שגוגל דורשים מחייבים למלא את השדות הבאים לכל מוצר (לשונית "הגדרות קידום"):
gtin - בד"כ מספר הברקוד של המוצר. אם אין gtin ניתן להשתמש ב-mpn כך: mpn:1234567
description - תאור המוצר.
brand - המותג של המוצר.

במידה ואחד מהשדות הנ"ל יהיה ריק, המערכת לא תשלח נתונים לגוגל אודות המוצר.

מומלץ להתחבר באמצעות feed, כך לא תצטרכו להעלות קובץ לגוגל בכל פעם שתעדכנו מוצר.
ה- feed מתעדכן אוטומטית וניתן למצוא את הכתובת שלו בממשק ניהול האתר: חנות >> הגדרות החנות >> לשונית "כללי" (למטה).
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק