Google Merchant Center
כלי זה של גוגל מאפשר להציג מוצרים במרכז לקמעונאים שלהם, דרכו ניתן למשוך מוצרים לקידום הממומן (AdWords).
קישור לרישום למרכז: https://www.google.com/retail/get-started/?product=merchant-center
הנתונים שגוגל דורשים מחייבים למלא את השדות הבאים לכל מוצר (לשונית "הגדרות קידום"):
gtin - בד"כ מספר הברקוד של המוצר. אם אין gtin ניתן להשתמש ב-mpn כך: mpn:1234567
description - תאור המוצר.
brand - המותג של המוצר.
במידה ואחד מהשדות הנ"ל יהיה ריק, המערכת לא תשלח נתונים לגוגל אודות המוצר.
מומלץ להתחבר באמצעות feed, כך לא תצטרכו להעלות קובץ לגוגל בכל פעם שתעדכנו מוצר.
ה- feed מתעדכן אוטומטית וניתן למצוא את הכתובת שלו בממשק ניהול האתר: חנות >> הגדרות החנות >> לשונית "כללי" (למטה).
gtin - בד"כ מספר הברקוד של המוצר. אם אין gtin ניתן להשתמש ב-mpn כך: mpn:1234567
description - תאור המוצר.
brand - המותג של המוצר.
במידה ואחד מהשדות הנ"ל יהיה ריק, המערכת לא תשלח נתונים לגוגל אודות המוצר.
מומלץ להתחבר באמצעות feed, כך לא תצטרכו להעלות קובץ לגוגל בכל פעם שתעדכנו מוצר.
ה- feed מתעדכן אוטומטית וניתן למצוא את הכתובת שלו בממשק ניהול האתר: חנות >> הגדרות החנות >> לשונית "כללי" (למטה).