Google Merchant Center
כלי זה של גוגל מאפשר להציג מוצרים במרכז לקמעונאים שלהם, דרכו ניתן למשוך מוצרים לקידום הממומן (AdWords).
לכל מוצר במערכת, בלשונית "הגדרות קידום" >> Google Merchant Center יש להגדיר מספר שדות.
כדי שהמערכת תשדר מוצרים ל- feed:
יש למלא לפחות את השדה description (עד 5000 תווים) ** לא השדה תאור לגוגל **.



שדות נוספים:
gtin - בד"כ מספר הברקוד של המוצר. אם אין gtin ניתן להשתמש ב-mpn (קוד פנימי של היצרן) כך: mpn:1234567
מותג/brand - שם המותג של המוצר.

google_product_category - שיווך המוצר לקטגוריות של גוגל. לגוגל יש מעל ל-5000 קטגוריות אליהן ניתן לשייך את המוצר.
להורדת רשימת הקטגוריות בקובץ אקסל לחצו כאן, להסבר מורחב יותר על השיווך לחצו כאן.

product_type - אם אין קטגוריה מתאימה למוצר ברשימה של גוגל, או אם אתם רוצים לשלוח קטגוריית מוצר משלכם, השתמשו בשדה זה במקום בשדה google_product_category.

במידה ולא תמלאו gtin או brand, המערכת תשדר את הנתונים כמוצר שלא נמצא לו מזהה (identifier_exists=no).
מוצר ללא מזהה מתאים בד"כ למוצרים בייצור עצמי כמו חולצות מודפסות, אומנות וכו'.

מומלץ להתחבר באמצעות feed, כך לא תצטרכו להעלות קובץ לגוגל בכל פעם שתעדכנו מוצר.
ה- feed מתעדכן אוטומטית וניתן למצוא את הכתובת שלו בממשק ניהול האתר: חנות >> הגדרות החנות >> לשונית "כללי" (למטה).

Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק